Welkom op mijn reisblog!

18 april 2017 - Oldenzaal, Nederland

Hoii Allemaal,

Welkom op mijn reisblog. Op deze blog zal ik mijn reiservaringen met jullie gaan delen. In Kaapstad zal ik stage gaan lopen op een internationale basisschool en een Afrikaanse basisschool. Naast stage lopen, wil ik natuurlijk van het land gaan genieten en verschillende indrukken op gaan doen. Hopelijk kan ik jullie vanuit daar een beeld schetsen.

Ik zal aankomende zondag vertrekken naar het zuidelijke puntje van Afrika, Kaapstad. In Kaapstad zal ik drie maanden stage gaan lopen op twee basisscholen. Ik zal samen met Ilona, Julia en Eva reizen. We zullen verdeeld worden over twee verschillende huizen die zich dicht bij de basisscholen bevinden. Julia en ik zullen als eerst bij de leerkracht in het tuinhuis bivakkeren. Wij zullen als eerste op de internationale school gaan lesgeven.

De afgelopen dagen heb ik de laatste dingen geregeld. Verder ben ik vandaag begonnen met het pakken van de koffer ( althans alvast wat spullen in wasmanden pakken). Morgen zal ik nog even een internationaal rijbewijs aanvragen en ben ik klaar voor vertrek.

Tot de volgende keer! Dan ben ik in het zonnige Kaapstad.

1. Reislogger:
    18 april 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Stephan ankone:
    18 april 2017
    Hoi Noortje,

Heel veel plezier en geniet ervan.